وینکس

اول تست

کدوم پری هستید؟

غذای مورد علاقه تون:

1.پیتزا
2.چیپس
3.کیک خونگی
4.پاستا
5.غذاهای ادویه دار
6.اسفناج

رنگ مورد علاقه شما:
1.آبی
2.نارنجی
3.صورتی
4.سبز
5.قرمز
6.بنفش

سرگرمی مورد علاقه تون:
1.خوندن کتاب در مورد افسون ها
2.خرید کردن
3.باغبانی کردن
4.ورزش و تفریح
5.بازی کردن و خواندن
6.بازی های ویدئویی

حیوان مورد علاقه تون:
1.خرگوش ها
2.توله سگ ها
3.پروانه ها
4.اسب ها
5.ماهی های طلایی
6.دلفین ها

سبک فیلم مورد علاقه تون:
1.کمدی های رومانتیک
2.کمدی
3. فیلم های رومانتیک و عاشقونه
4.فیلم های ماجراجویانه
5.کمدی و ویدئو کلیپ ها
6.sci-fi

من دوست دارم:
1.بازی کردن با حیوون خونگیم
2.خرید کردن
3.نگه داری از گیاهانم
4.شنا کردن برای ساعت ها
5.مطالعه درباره ی یک وسیله جدید
6.اختراع کردن

من متنفرم از:
1.مرتب کردن اتاق خوابم
2.خرید نکردن
3.خرید کرن با...(یک شخص رنجش اور و عصبی کننده)
4.تکلیک انجام دادن
5.بحث کردن با...(یک شخص رنجش اور و عصبی کننده)
6.بیکار بودن

سبک موسیقی مورد علاقتون:
1.پاپ
2.هر چیزی که منو به رقص وادار کنه
3.رگی
4.آر و بی(r&b)،هیپ هاپ،پاپ
5.هیپ هاپ،r&b،جاز،راک ، کلاسیک
6.جاز و پاپ

جادوی مورد علاقه تون:
1.اتش اژدها Dragon's Flame
2.اشعه ماه Moon Ray
3.گزنه ها ی بزرگ Giant Nettles
4.مورفیکس Morphix
5.موج صوتی Sonic Wave
6.اشعه لیزر Laser Ray

پیکسی موردعلاقه تون:
1.لوکته
2.آموره
3.چاتا
4.پیف
5.تون
6.دیجیت

پسر مورد علاقه تون:
1.اسکای
2.برندون
3.هلیا
4.نابو
5.ریون
6.تیمی

شعار مورد علاقه تون:
1. Earth girls rule!
2. Style is always style!
3.Peace out!
4. I'll do it my way!
5.Royalty rocks!
6.I'll catch you on the download!

اخلاق و خصوصیاتتون:
1.دوستانه،وفا دار،با محبت،سمج
2.شیک و خوش سلیقه،خوشحال،وفا دار،شوخی کردن،دوستانه و اجتماعی،و یک خرده گستاخ و خشن بودن در ساعاتی
3.شیرین،با محبت،مهربان،خونگرم،کم رو و ساکت
4.حادثه جو،خیلی سبقت جو نسبت به پسر ها،ورزش کار و کاملا" فمنیست
5.شجاع،جسور،خوشحال،بامزه،موزیکال،مشهور
6.منطقی،اهل عمل،زرنگ،دقیق، دانا

اگر میتونستی نیرویی داشته باش کدومو انتخاب میکردی؟
1.آتش اژدها
2.ماه و خورشید
3.گیاهان و طبیعت
4.آب
5.موسیقی
 
 
دیدین چه قدر زیاد بودن؟
س نظرا باید زیاد باشن


PicturePicture

http://www.mihanblog.com/public//public/user_data/user_template/419/1256074_photo_bot.jpg

تا عکس از وینکس

خوب تا 3یا2 روز بای


این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/10/7/4 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عسل جون من نرمینم نه اون بی ادب.نشون به اون نشون که تو که تو وبم پیام زدی و من تاییدش نگردمو دیدم و تاییدش کردم.من هیچ وقت قهر نمی کنم باور کن هرکی به دوستی ما حسودیش شده این پیامو زده باور کن عسل جون شاید همون دختره ای که تو تابستون باهامون قهر کرد هستهمونی که اسم دادش آرتین بود باور کن.پاسخ عسل استلا: باشه گلم بخشیدمت

این نظر توسط رومینا در تاریخ 1391/10/2/6 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام عسل استلا

دیروز آرزو با مهتاب بهم زد یهعنی

باهاش قهر کرد گفت من وتو دوست صمیمیش هستیم

راستی برای فردا خاک رس یادت نره بیاری
پاسخ عسل استلا:راست میگی چرا بهم زد فردا باهاش حرف میزنم ولی خوشحالم دوست صمیمیش هستم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: