تولد......

عاطفه جون میدونستم وینکسا رو دوست داری برای همین اونارو هم دعوت کردم

بیا برات لباستو آورم عاطفه جون

.

.

آماده شدی

((دینگ دینگ))

وای مهمونا رسیدن

موزیک لطفا

سلام سلام خوش آمدین سلام بچه ها

وای چه لباسای قشنگی

 


  

 

                             

   

 

 

بفرمایید بستنی

بچه ها تورو خدا از خودتون پذیرایی کنینعکس بستنی و شیرینی های تزئین شدهعکس بستنی و شیرینی های تزئین شدهعکس بستنی و شیرینی های تزئین شدهعکس بستنی و شیرینی های تزئین شده

عکس هایی دیدنی از خوشمزه ترین و جالب ترین بستنی های دنیا (ice ceram )

من که خیلی خوردم حالا مسواکچ

خب قرار بود بترکونیمااااااا پس حالا 3,2,1
 Dancing Animation _ dinamobomb
599321_Laie_94.gif599321_Laie_94.gif599321_Laie_94.gif599321_Laie_94.gif599321_Laie_94.gifدسته جمعی
کردی
501020_d_dance.gif501020_d_dance.gif501020_d_dance.gif501020_d_dance.gif501020_d_dance.gifتانگو
405319_tgifsmiley.gif405319_tgifsmiley.gif405319_tgifsmiley.gifدیسکو

بفرمایید کیک رو آوردمapple logo.JPG

حالا........

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا10000000 سال زنده باشی بیا شمع هارو فوت کن تا10000000

.

.

حالا نوبت کادو هاست

از طرف استلا جونم یک آلبوم وینکس وکل مجوعه وینکس از سیزن1تا5

از طرف بلوم 4تا مداد وینکسی و2تا آلبومشون

از طرف تکنا یک کتاب درباره ی تکنولوژی

واز طرف لایلا یک طناب ویک جفت کفش اسکیت

از طرف میوسا یک آباژور خوشگل

و از طرف خودم

.

.

.

.

.

.

یک وب باحال تقدیم به عاطفه جونم

عاطفه جون مبارکت باشه

بچه ها مرسی از کادو هاتون

((3ساعت بعد))

بچه ها دارین میرین بمونین

استلا تو بمون

استلا:نه باید برم با برندون قرار دارم

ای بابا باشه پس خداحافظ همه گی

وای خدا چه قدر خستم که دلم میخواه بخوابم بای تا آپ بعدی

نظر یادتون نره من برای تولد خیلی زحمت کشیدم تورو خدا نظر بدین

خررررررر

 

 

 

 


این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/8/0 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلامپاسخ عسل استلا:مرسی گلم داستانو خوندی به نظر من واقعا داستان گریه داریه

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/7/6 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عسل جون پیامتو دیدم.اشکالی نداره مامان و بابای منم اهل میانه هستن.سه شنبه با صبای قم تو قم بازی دارن.فعلا خداحافظ.پاسخ عسل استلا:چه خوب گلم

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/7/6 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عسل جون تبریزباززلزله اومد کمه اما خب....عسل جون نمیدونم تولدت کی هست اما فردا واست تولد میگیرم.

(بدون شرح)پاسخ عسل استلا:مرسی مرسی مرسی مرسی نرمین جون تولد من 1فروردین هستش

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/7/6 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

نه عسل جون.نه کهنمیتونم استاد ترکی هستم ترکیم هم فوله.اما خودم دوست ندارم حرف بزنم.فعلا بای بای درس دارم.فردا میام یه چیزی بهت

بگم.بایپاسخ عسل استلا:میدونستم گلم

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/6/5 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خب عسل جون نبرد.اما مهم نیست یه امتیاز چیزی نیست نه گلم؟اما خداییش دیروز که مسلمان به تراکتور گل تساوی روزد اینقدر گریه کردم.نگو یه بازیکنش قبل از بازی مامانمو دیده بود بهش سلامکرده بود تو برجمون.مامانم میگه ایندفعه ببینمش میگم چرا باختینپاسخ عسل استلا:نرمین جدی میگی من فکر میکردم میتونی ترکی حرف بزنی خوب خدانگهدار نرمین جون

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/5/4 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

مرسی گلم تو وبم نظرتو دیدم.خوشحالم که 20 گرفتی دوستم منم میخوام اینجارو نظر بارون کنم.دیدی امروز مساوی شدن.حالا خدا کنه فردا پرسپولیس ببره تا صدر نشینی موقت تراکتور به صدر نشینی حتمیش تبدیل بشه.میدونی چرا سید صالحی گل نزد؟چون بخاطر سرماخوردگیش تو تمرینات شرکت نکرده بودپاسخ عسل استلا: آره خدا کنه ببره

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/11/3/2 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام عسل خیلی بدی.حالا دیگه سراغ مارو نمیگیری؟من این مدت داشتم واسه کارنامم میخوندم الانم بیست شدم.تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی دلم واستون تنگ شده.راستی ممنون از اون عکسای خوب.بیا وبلاگم آمارش خیلی بالاهست تو سه هفته 283 تا پیام اومده.دیروزم که اومدم وبم تا حالا75 ذتا اومده بیاو توام سهیم باش.راستی سلام منو به عاطفه جون هم برسون خیلیس وب خوبی داره تو هم همینطور دوست دارمپاسخ عسل استلا: نرمین نرمین منم دلم برت خیلی تنگ شده بود به عاطفه جون هم سلام رسوندم راستی نرمین من هر روز می اومدم بهوبت حتا سراغتو از تکنا جون دوستت از هم میگرفتم دارم میام به وبت بببببببببوووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسس


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: